Tuesday, March 30, 2010

Sudah lama tidak mendengar anjing menyalak..

Kalo ada orang tanya aku, kenapa aku buat blog? Jawapan aku sekarang nyata sekali tidak sama dengan jawapan pada awalnya. Ya, tanpa ragu-ragu, niat aku bukak blog bukan untuk menjadi blogger atau penulis bebas di ruang ini. Niat asal adalah untuk mendengar salakan 'anjing' betina pada masa itu, tapi bukan anjing betina itu yang bersalah, tapi adalah pasangan kepada anjing betina itu, yakni anjing jantan. Takkan kucing lak der!!

Aku puas dan aku terangsang yang amat sangat bila mendengar salakan anjing itu yang bagiku adalah satu rintihan daripada seekor binatang yang amat hina untuk sesetengah orang. Tidak bagi penggemar anjing-anjing cumel yang pada aku hanyalah seekor binatang berkaki empat yang tidak mampu menghantar SMS kepada aku sebelum tidur.

Tetiba je aku terasa rindu lak ngan anjing berdua itu. Mana kau? Aku tao ko silent reader blog ni, jadi, create some entry sebagai tanda membalas entry ni. Aku suka & aku terangsang. Selamat menulis ya, aku tunggu...Jangan buat aku rindu ya.

**monolog JMR menggantikan dialog dengan anjing itu....

Nanti-nanti kalau aku ada nafsu menulis, akan aku nyatakan sebab-sebab lain kenapa aku berblogging ye. Chow chin chau..TAKE CARE buddy!!!

9 comments:

Solehah said...

anjing mcm mana ni?

Echa said...

anjing menyalak.. kekadang ada antu.. hehehehe.. takut....

NARDtheNERD said...

hiperbola lah kau ni...=)

sophie said...

anjing pe lak menyalak nie??

sI tEDI said...

akuingat, aku paling dasyat bercakap dgn kucing. rupanya ada yg lebih terror agi bercakap dgn anjing!

ekekekeke

sI tEDI said...

akuingat, aku paling dasyat bercakap dgn kucing. rupanya ada yg lebih terror agi bercakap dgn anjing!

ekekekeke

JMR said...

si tedi : siot je kak..hahahah

Alynn Notnot said...

gua tunggu lu okeh ;)

JMR said...

alynn: lu tunggu wa nak g mana beb?