Saturday, March 13, 2010

Pelakon Popular kena tangkap lagi kes dadah..tak cukup glamer lagi kah di ruangan HIBURAN, nak gak GLAMER kat bahagian JENAYAH

Aduh..kesian dia. Dia seorang pelakon popular, pernah menang anugerah, anak kepada aktres veteran terkenal tapi kantoi coz ada dadah bernilai lebih dari RM650ribu. Wow..Lagi kesian, dia dah pon ada bini dan beranak satu. Tapi kan, naper banyak sangat nilai dadah tu. Dia pengguna ke dia pengedar. Kalo pengguna, cam banyak sangat je, takkan bagi bini suh masak wat sarapan dan makan malam lak. Lagi JMR tak faham, dia dah ada anak kan. Tak terpikir ke kesian kat si anak tu. Dah kantoi pon skang ni, so taktao la nasib dia macam mana.

Agak tak faham gak, dia dah pon glamer, pelakon lama, takkan duit tak cukup gi. Duk pon kediaman mewah kan. Selain ada 1 isteri, ada gak awek sorang. Ok la tu. Kompom banyak duit dan kompom duit dia terlebih. Tu pasal sampai terbeli dadah sebanyak tu. & kantoi lak ngan awek simpanannyer..nyesal lak aku minat dia ni sebelum ni. Timbul lak rasa kesian kat anak dia tu. Iskh..iskh..iskh..

Tapi sapakah dia? Tahu? Ntah....................................

8 comments:

Mimie.Candy Cane said...

SAPER??? ALA..DAH BACE TIGA ENTRY PASAL NI.TAPI TAKDE CAKAP NAMA PUN..UWAAAA...

BEN ASHAARI said...

nak tau kah ??

http://www.benashaari.com/2010/03/nak-tau-sapa-dia-pelakon-popular-yang.html

Jard The Great said...

tul lah.. tatau.. ehehe.. *sambil klik entri ben

deus X machina said...

tul la cakap wardina
artis malaysia memang tak layak dijadikan ikon
hampeh

Razman said...

mungkin niat dia baik. nak simpan dadah tu buat barang antik.

Jijahh @ f.k said...

nak bawak balik suh bini dia buat cekodok kott... hehehe

crazy_labelle said...

alamak...
rahsia dah terdedah...
ak la actually pelakon popular tu..

Wanie-san said...

Ek???btl ke si B***I 2??cam xcaye plak..iksh2...padahal die 2 kan kaya la...mcm2 dunia skrg...bini bukan main lawa..mix g2..ae nak jadila..