Tuesday, March 30, 2010

Leh tak aku jawab TAG gini

TAG dari CIK PIA
Jap-jap, nak senyum simpul luh..1st time aku jawab soklan-soklan yang ditag oleh blogger lain. Tapi bley tak kalo aku jawab macam ni?..macam mana? meh baca..

[#1] Siapakah diri anda di rumah?
      "Aku kan abang..."

[#2] Siapakah diri anda disamping rakan?
     " Mestilah aku kawan kepada kawan aku.."
 
[#3] 5 benda yang anda idamkan tetapi masih belum tercapai.
- 1: bina banglo di Dataran Merdeka
- 2: jadi imam di Masjid Negara
- 3: jadi hakim di Mahkamah Tinggi
- 4: jadi ayah kepada sepasang anak kembar.
- 5: jadi datuk kepada cucu-cucuku yang cumel mcm datuk diorang.

[#4] Siapakah nama pasangan anda?
- LISA SURIHANI ..naper gelak?
[#5] Ceritakan 5 perkara yang anda paling suka tentang pasangan anda.
1: sebab dia Lisa Surihani
2: sebab dia bukan Enot
3: sebab dia bukan Halimah Jongang
4: sebab dia perempuan. Aku tak men jantan.
5: sebab dia tahu pun aku suka dia. Kalo tak kompom dia tak suka aku,tu pasal aku suka. 
 
[#6] Bila tarikh anda couple?
- ala lupa..masa first tayangan 'I'm not single'..bile ek? Owh, aku beli DVD pirate kat uptown dowh! Damn..

[#7] Apakah kenangan pahit anda bersama pasangan anda?
- tak dapat pon nak sentuh n kiz dia time V3 Samseng Jalanan kat Cineleisure ritu. Sedih beb..

[#8] Lagu tema cinta anda?
- Anak itik tok wi

[#9] Apa perubahan yang ingin anda lihat dari pasangan anda?
- Dia kenal sapa aku sebenarnya..hahaha
[#10] Tag 10 rakan ada yang lain
-sesapa yang dapat msg dari JMR...meh2..

ni je yang aku termampu..hikhikhik..biasale, time2 wat report gini, memang masuk air sikit...JMR.
**tolong bagi kerjasama ye sesapa yang dapat tag dari aku nih. Lets start the game..heheheh

8 comments:

NARDtheNERD said...

cun kaki kau. haha. thanks la tagged aku. =)

sophie said...

nape lagu itik tok wi?hehehe

honeyali3na said...

hahahaha.

mcm tue lak JMR.dh lama x nmpk kt GB.mana m'ilang?
:)

enyheartsdiamond said...

hahaha.tade gambar lain ke? :p

oh nada said...

haha. semoga lisa surihani baca tag ini!

Lisa Surihani said...

tq, u.. i da baca da..;)

nuRuLain_zAiNi said...

dah buat dah tag ni

http://aggreable.blogspot.com/2010/03/something-that-i-di-tag.html

Redbloodsnow said...

hahaha..lawak cara ko jwp tag nih ah bro :P