Monday, March 15, 2010

La..anak Azean Irdawatykah yang wat makmal dadah?

Uiks..terkejot berok baca blog BeautifullNara..katanya Benjy, anak pelakon Azean Irdawaty yang kena tangkap kes dadah tu. Mati-mati aku ingat anak orang lain, dan mesti ramai lagi yang tak tersangka si Benjy yang kena kan. Coz kalo tengok dari luaran, memang dia seorang pelakon yang baik dan berdisiplin. Tak tercetus pon kontroversi yang ngarut2. Mesti akan ada orang yang akan cakap,
 
'Dont judge a book by its cover'.

Tapi mesti ramai gak yang terpikir, kalo betul la dia yang buat onar sumer tu, kenapa mesti dia buat begitu. Sampaikan siap ada makmal dalam rumah sendiri. Berani sangatkah dia. Mungkinkah dia terdesak perlukan duit coz sebelum ni pon mak dia perlukan jumlah RM yang banyak untuk rawatan penyakitnya itu. Kalo YA, memang dia tak pikir panjang & juga mungkin sebab kasih sayang seorang anak yang mahu menolong ibunya. Sapa tao kan..pa pe pon, didoakan semoga ini semua hanyalah satu kesilapan.

17 comments:

~0~ said...

terkejut gak masa memula dengar berita nie...tapi ntah la..tunggu dan lihat..

Snowwhite Zone said...

betui ke? mcm x caya ajee...

farhana said...

Tau xpe..
masa dgr kwn cite pon, mcm nak xnk je pecaya...

crazy_labelle said...

mebi die nak dapat inspirasi buat movie baru kot...

ezzati said...

sama la tak sangka benjy..tak sangka siap ada makmal sendiri..kalo isap dadah tu biasala...ni makmal..waaa

deus X machina said...

semalam front page paper cite ni jek

enyheartsdiamond said...

benjy tu da la comel..huuhuuuu

|| NaFiRaa || said...

ye ke nih??? mintak2 dia x bersalah!!! huhuhuhu..terkejutnye!!

NUNU EERA said...

mati2 ingat mr RR.. kite da salah teka la abg.. kne mnt maaf ni..hehe..

Wanie-san said...

mase jmr keluarkan entry pasal ni b4 ni sy dah tau die..mmg terkejut habis la!xsangka gila!

hisham said...

salam...moge sumenye hanyalah ksilapan....

@juera said...

pg td anak buah ak bg thu sal ni..ye ke ek?cm x cya je ak..dh la dgr kta benjy ni siap ade teman wnita tuk bt bnda2 x snonoh ni..ish cmne perasaan isteri dia ekk bila thu psl ni..hmm

░♥si lampu neon♥░ said...

hanya Allah tahu kebenarannya

mamai said...

manusia tidak kira darjat kalau nak buat silap

kawie2020 said...

kita tunggu pendakwaan dulu sebelum ape2 yer..

JMR said...

kawie: btol tu bro..kn tunggu luh apa jua keputusan..agk berat kalo didapati bersalah tu

Kujie said...

takutnya..... kita tgoklah kes dia mcm mana nnt