Friday, March 5, 2010

Dia didakwa meliwat dia!


Liwat atau sodomi sering hangat diperkatakan sejak 1998 lagi. Aku rasa la, sebab time tu aku PMR, so taknah jumpa kot 'word' tu sebelum 1998. Hanya bermula tahun tu je word tu mulai femes dan sering digunakan. Tapi seingat aku, takde point lagi aku nak guna dalam karangan Bahasa Melayu Kertas Dua aku samada PMR ataupun SPM. Even kat uni pon takde peluang nak guna terutamanya bila subjek ProCommunication mahupun Electrical Drives & Machines. Huh...

Terpikir aku bila mendengar perbualan seseorang, '"Liwat pon ade prosedur juga untuk dipanggil ianya 'meliwat' "..Berdasarkan undang-undang negara, menda ni kira menyalahi juga sebab melawan tatsusila berumahtangga apatah lagi bila seseorang mendirikan rumahtangga sesama jantina. Itu lagi bermasalah. Tapi yang menjadi pertanyaan 'kami', macamana untuk menuduh seseorang itu meliwat seseorang sedangkan tak salahkan seorang lelaki berduaan dengan lelaki lain di dalam sebuah rumah atau bilik melainkan bilik air (mungkin mendatangkah syak)

MasyaAllah..Merujuk kepada gambar di atas, adakah mereka mampu didakwa melakukan perbuatan di luar tabii? Aku tiada jawapan & aku tak perlukan jawapan. Sebab itu hanyalah lakonan semata-mata. Maafkan aku..Janji aku tak buat lagi. Jangan salah sangka. Bukan aku yang dalam gambar, aku yang mengambil gambar dia&dia..MAAF...

11 comments:

mamai said...

tu bukan liwat tapi macam nak kena rogol ajer hahahahaha

JMR said...

mamai : wah bro..salah ke..taknah de pengalaman ma..sori2, nnt ak tkr gmbr ye..hikhik

Wanie-san said...

haha...pemangsa n mangsa..xsanggup nak nengok..wakaka

Si Ayah said...

: Yang baju putih tuu...mcm terlampau sanggap jew..Ishh!!! Hubungan sejenis...

|| NaFiRaa || said...

muahahaha.. x senonoh!!! muahahaha

Hazzy Ishak said...

eee geli tau...

~0~ said...

jgn liwat...hehehhehe

Redbloodsnow said...

hahaha...wat suspen jek pic tuh taw. aku ingatkan ko td weh...miahahaha. Larikssss :D

miloicekaw1119 said...

dosa wei..

oranglidi said...

HA'A LAH! WA DARJAH DUA KOT MASA TU. 1998. ADA SUKAN KOMENWEL

seimura said...

gambar tu? meliwat ke tu? meliwat bukan lalu belakang ke? ni yg confuse jap.