Sunday, February 21, 2010

Terhenti nafasku sejenak gara-gara itu

Hye korang..udah lama rasanya aku tak khusyuk berblogwalking. Maklumlah sejak berumahtangga kayu ni, rasa susah bebenor nak ngadap Celcom broadband yang laju sikit cam siput sedut. Aku lagi suka lepak di OldTown White Coffea dengan niat bukan nak minum sangat Hazelnut Ais, cuma saje je nak guna pakai wifi yang leh tahan la lajunya, nak2 kalo lepak sorang2 kat OTWC Dataran Sunway yang keluasan besar sket dari bilik tido aku. Sunggu selesa kalo tido di situ sambil tick2 order yang nak dipesan. Tapi tu dulu, sebelum aku berumahtangga kayu itu.

Sebenarnya aku baru je melantak beger daging special, ala specialnya sekadar dibalut telur dan ditaruknya sikit mayonis&juga krim blackpapper. Mesti ramai yang taktao sangat apa itu krim blackpaper kan? Aku nak snap gambar pon agak susah, dah masok perot, pon, kalo nak snap pon kena tunggu esok pagi, maybe sifat semulajadinyer dah bertukar ke sifat lain. Maaf. Plan awal memang taknak makan pa pe malam ni, coz tadi dah penat melantak Popeyes. Popeye? Mesti ada yang belum cuba Lousiana Kitchen yang ala-ala American itu. Kalo belum, lebih baik 'jangan' kerana lebih baik cuba dinner plate di 'Jerteh Fried Chicken' atau pun 'Gombak Fried Chicken'. Itu pun kalo ade la kan. Nantilah esok aku cuba post gambar apa itu Popeyes. 

Burp, alhamdulillah. Maaf. Aku kenyang sambil terus mengadap lappy sambil buat-buat sibuk study case untuk 'renewable energy' itu. Dan hampir dua jam aku cuba mencari konklusi apa itu 'tenaga yang direnew'. Oh ya, sebut pasal renew, cik Nunu sila renew lesen esok ye. Nafasku hampir terhenti gara-gara ini. Jangan salah sangka, bukan sebab dia belum renew lesen, tapi setelah 3jam, aku masih buntu dalam mencari erti konklusi dalam 'tenaga yang direnew'..Oh nafas, teruskan bernafas.....

Maaf kalo aku menghampakan kamo dengan bebelan aku di atas.
hehehehehehhe...

6 comments:

crazy_labelle said...

i love hazelnut ice tu...
smpai jilat2 straw...

NUNU EERA said...

tibe2 mcm lapa la..klu nk pasg driver je utk esok blh x?? nk kne byr gaji RM 1k jgk ke?? ;p

ardinihumaira said...

huhu... sedap tu..beli kat seven eleven jer la dni kalo nak kopi ittew.

dni ni coffaholic sejati. hahaha ;p

asilahmuhajer said...

jangan lupa buat entri pasal popeye ye..

~ ReD ~ said...

uish! teruskan bernafas..huhu

MiSs FaiRlaDy JiM said...

cikpuan nunu ada di pejbt pos salah sebuah uni berhampiran...