Wednesday, February 10, 2010

Premier Screening ' Valentine's Day'

Tak salahkan nonton movie 'Valentine's Day'. Movie just a movie. Dah dapat tiket free, rugi lak kalo tak gi. Bukan bermakna nak sambut valentine, ye la kan, kan tak pasal2 ade yg dok bambu aku kat sini. Sebab semalam 9Februari(a day b4 my besday!!!!) bukannya 14Feb pon..heheh..

Sure ramai yang tak tengok lagi kan. Not bad movie. Nice sgt coz ada banyak moral of the stories dalam citer ni. Tu pon kalo ko tengok dengan mata & berfikir menggunakan akal, bukan nafsu..hahaha.

Perspektif citer bukan takat berkisarkan Valentine's Day, maksudnya bukan yg romantik2 manjang. Bukan yang sweet2 je manjang. LOVE atau CINTA banyak simpang, banyak dugaan & banyak penipuan. To find a true love is not easy. Kadang kita tak sedar pon, kat mana true love sebenarnya. Ada tika, true love tu ada kt sebelah kita, maybe best fren kita, tapi kita still tak sedar, coz CINTA itu membuatkan kita BUTA, membuatkan kita FAIL utk berfikir secara RASIONAL. Jangan berhenti dalam mencari erti cinta sebenar, coz one day, pasti kita ketemuinya...

Wah, pasal ayat aku cam berbunga-bunga jer?? Tak, itu bukan aku. Aku cuba ekspresikan dalam perkataan about moral of the stories dalam citer tu je la..Sapa yang menonton movie ni, selamat menonton ya!

Thanx Nuffnang for the ticket!

8 comments:

mancai said...

salam singgah jugak,
teringat kat bini bila valentine ni... bising mulut dia aku wat tak paham jek bila time valentine... huhuhu kesian pun ader tapi aku memang tak berkenan dari dulu... huhuhuhu jgn tiru macam aku...

nURmALa mAZLan said...

Ooo..kalau x silap Jessica alba ke berlakon citer nih??? the ticket

Tinie a.k.a Ibu Fatin said...

hepi valentine :)

Wahidah said...

eppy belated bufday...


tk slh jiwang sesekali..:)

~ ReD ~ said...

tiket free.. layan jer..;)

Yunus Badawi said...

Happy belated birthday.

Jiwang jugak awak ni hehehe.
Saya rasa dah jumpa cinta sejati tu. Dah lama pun kami hidup bersama ....

sophie said...

bestnye dpat tiket free..
nyway,epy beday!

Redbloodsnow said...

nak gak ah tgk t :)