Sunday, February 14, 2010

10 FEBRUARY 2010- episod series diet

Aku tak kisah sangat pon kalo orang tanya umur brapa? Sebab biasanya aku akan tetap jawap '23tahun'. Hikhik.. Tak pe kan. 23 ye then pandai-pandai la dia nak tambah brapa tahun lagi. Tambah sesedap rasa ye..Pa pe pon tahun ni takde berlaku pa pe musibah tika saat-saat gini. Berbanding ngan tahun lepas, memang perit giler..huh..pengalaman mematangkan diri..kan?
Cozy House
Makan sampai muntah. Perlu pikir masa untuk diet yg series coz ada orang send msg cakap ' I think u should serious on diet' .Auuww mak dah overweight!!!
Tapi ok lagi kot, coz cik puan ni takde sound pape. Atau maybe dia sound pon aku wat donno je takpon buat-buat tak dengar. Ala, umi sound takot tak muat baju pengantin pon aku ok lagi..Just bila nek anak tangga yang banyak, then rasa termengah-mengah baru rasa nak series on diet..hukhukhuk...Perlu berpikir lagi pasni.....huhhh...

8 comments:

Wanita Itu said...

caiyok caiyok!!!!!!

Sharinginfoz said...

sedapnya makanan.. makan puas2...

~ ReD ~ said...

terliur tgok makanan..hehe

helena's said...

abis sapa yang sound tuh?hahaha

saya rasa saya pun kene serius berdiet!

miloicekaw1119 said...

sedapnye mknn kat ctu..

NUNU EERA said...

titiwangsa weight mngmnt nex weeknd yek, dear..;)

ezam said...

kena jaga kesehatan inchek jamar...medical expenses dhla sgt mahal skrg.....hehehehehe

makan boley tapi berpada2...ecececececeh pandai lak hakuu ckp..hahaha

IxoR@ said...

uishhhh makan tak ajak cik pora...

abis ke tu????

;D