Monday, January 4, 2010

PCK ngn JackieChan pon leh tertukar ke?


Yeah..PhuaChuKang live di depan mata. Betol, tak tipu nyer..Yela diorang ngah shooting kt BTS ptg tadi. Owh gitu rupanya PCK nih. Tapi yang buat kitorang pecah perut bila mendengar dialog dari seorang lelaki yang ala-ala perempaun. auww...

" Wah..tengok sapa yang ngah shooting..Jackie Chan la noks........" sambil terlompat-lompat keriangan. Muka penuh konfiden yang diorang ngah tengok tu adalah Jackie Chan. Apa diorang taknampak ke kasut boot kuning tu?..hahaha..

Tang tang tu gak aku gelak pecah perut. Kalo leh nak je golek-golek kat lantai BTS tu.
Oppss...terlebey sudeh..









21 comments:

SuRayA^i. said...

haha! tumpg gelak boleh?
sengal kot~ takkan lackie chan yg smart tu xleh d bezekan ngan PCK yg mmg nmpk sengalnye? -_-"

saypOOL rafhtello said...

haha..klu dah excited mcm2 terpacul kuar..

iyllienaz said...

hahaha..illi pon join gelak sakan ni..

JMR said...

suraya : PCK sengal semcm je..tapi nyah 2 tu lagi sengal kot..hahaha

JMR said...

saypool : tu psl silence is better...:-)

JMR said...

iylli : gelak jgn tak gelak..heheheh

sHaH said...

ntah pape diaorg tuh!!!

JMR said...

shah:mmg btol..ntah pape diorg tu..hahaha

Redz da Tsar said...

Haha... Mangkuk yang cakap 'Jackie Chan' tue lagi lawak dari PCk... Mabuk ka? Haha

JMR said...

redz : mangkuk lembut bro..biarlah..asalkan dia bhgia...heheheh

FarhanaDr said...

Hahahaha.. Serious lawak noks.. Adesss.. Naseb dia tak kate shah rukh khan.. Jackie Chan ek.. Layan sajersss.. Hahaha.. Kalau aku ade di situ, memang aku gelak guling2 dah kat situ.. ;p

JMR said...

hahah..kalo shah rukh khan, mmg sah dia buta trus..excited sgt kot.dah la ckp kuat2 ngn nada konfiden lak tu u..huhuhu

BuLaN iTu aKu said...

oh kesian...
hehehehe.....
dia kurang tengok tb kot

JMR said...

bulan : maybe kot..cian dia..heheh

Redz da Tsar said...

Haha.. tengok ayat dia yang mempunyai akhiran 'nobs' tue pun dah tau mereka seorang yang lembut atau maknyah atau pondan...

~0~ said...

bengong btol la nyah tue...hahahha

panggiL guA siv. said...

hahaha.
die tak pakai contact lense kaler2 kot.
tu yang tak pasan tu pck or jackie.
hahahaha

miss izan said...

bute hape? hahaha...
anak buah aku pon taw beza pck ngan jackie chan. hahaha

cik syazni said...

hahahahahaha!

JMR said...

izan : dia buat kaler kot, tak nmpk kasut boot kuning tu..

Kaseh NazLieza said...

hahahaha..mmg lawak la nyah 2 org tu...rabun tghari kot...

anyway thax la bro share something yg leh bikin ketawa..