Wednesday, January 27, 2010

Masalah datang & pergi..

Wah, tajok takleh blah. Ya, sumer orang ada masalah, so apalah sangat masalah JMR kan. Mungkin ini soalan korang. Terima Kasih atas soalan itu.
Tapi yang aku suka persoalkan, bagaimana nak kurangkan masalah,?Yup, aku gunakan kaedah 'isolation' sbb kalo nak hapuskan sumer masalah yang datang, memang mustahil la kan.
Apa itu 'isolation'? Ala, takkan ni pon nak kena jawab gak.. Ha yang ni pon masalah gak la kalo nak kena jawab.
"Naper taknak jawab?" mesti ada yang tanya soalan spesis ni kan. Adoyai, bagi aku, ni pon masalah gak aku nak menjawab.
"Then, apa masalah ko JMR" soalan tipikal yang dah biasa aku dengar bila dalam situasi gini. Bukankah ini juga satu masalah kat aku untuk menjawab soalan begini?
"Ko ni sebenarnyer ada masalah per JMR weih?" lorr, naper bisa ko bertanya lagi kalo ko kawan aku, pembaca tegar&juga pembaca senyap blog ku..ni pon bikin buat aku lebih bermasalah..huhuhu..
"Suka hati ko lah...." pasti semuanya berakhirnya dengan statement camnih.

Then, camner la nak setel sumer masalah ini?......................................



13 comments:

G said...

a'ah..pening . actually xde pon mslh kn tp bile dah dok tanye2 tu trus jadi mslh.huhu

JMR said...

G : btol tu, tu yg masalah sbrnya..heheh

deusXmachina® said...

masalahnya sekarang bila anda nak menjawab tag saya

erk888

cik EPAL said...

saya pon banyak masalah ni..hehe

Kujie said...

mcm serabut je... relex

tarik napas.. hembus
tarik napas...hembus

tarik napas..........



tak payah hembus2 lagi

sure tak de masalah lagi lepas tu

hehehe

Wahidah said...

kalo ade masalah nak share ngan kwn2 yg dipercayai pun bgs gk..even tk leh settle kan kalo luahkan pun dh leh jd better what

|| NaFiRaa || said...

urrrmmm... masalah jugak kalo ade byk masalah... share ler ngan GF/wife.. mana tau ade idea nak settlekan masalah..:)

JMR said...

deus: alamak bro, aku tak smpt lg la..ni pon masalah gk nih..hahahah..sabar deh

JMR said...

cik epal: ko kan mmg suka cari masalah kan..hahaha

JMR said...

kujie : seb baik xsempat ikot lg direct akk tu, kalo tak mmg 'go' la pagi nih...

maisyara pot! pot! said...

stiap manusia di uji.. so, selesaikan ia dgn tenang.. :)

Cik Cookie said...

kalau nak isolate masalah mmg bahaya pada aku.
amu aku meroyan sorg2.
jd aku akan g mkn n lari balik kg.

sueanne said...

tido pun dpt selesaikan mslah..tp kejap je la..hehehe