Sunday, January 17, 2010

Kami single, kami bebas ke mana saje...

Kami bukan berdating, tapi kami menghabiskan masa untuk petang hari ini. Geng-geng lain, sumer keluar nonton Adnan Sempit bersama gf, ada yg bersiar-siar bersama aweks di pasar malam Jln TAR la, ada gak yg ke taman bersama cinta sejati, katanya...Bukan kami takde yang sudi, kami pon ade la, tapi hari ini kami 'cuti'. Wooit bukan senang nak lepak gini di hari minggu cam gini. Tol x? Jadi, sebelum aku akad nikah, meh kita jalan gelak bersama ( cam minggu depan je nak akad nikah je nih...erm...)


Gambar di atas nyata bukan kami. Kami pon tak pasti nama beliau. Mungkin Leftenan Adnan, tapi bukan Adnan Sempit la yg pasti.

Kami sudah berpunya. Wah kelas gitu. Kekadang janggal gak bila sekali skala berjalan di taman bersama teman laki. Seb baik ramai-ramai, kalo berdua, mungkin leh mendatangkan syak wasangka..Mungkin...
 
Tapi kalo dah gayanya macam nih, nenek kebayan pon pikir bukan-bukan kan. Tapi xpe, sbb diorang bukan sengaja, gi pon di khalayak ramai. Sila percaya.



 Sebenarnya, membelakangi penonton adalah tidak digalakkan. Tak tao apa motif sumer ini, tapi percayalah, mereka bukan sengaja menayang bontot kecik mereka. DONE!
 
Motif gambar nih? Mungkin simbolik tika bilal melaungkan azan. Makhluk Tuhan yang dijadikan drp api, akan bertempiaran lari menyelamatkan diri. Ya, simbolik ok, bukan betol pon.

Apa kes banyak sangat gambar songsang utk hari ini. Ini bukan kisah benar ya. Hanyalah rekaan semata. Tolong jangan merekaciter bukan2. Aku merayu, tolonglah...Kasihanilah mereka.

My B&W photos. Sejak dua menjak ni, tetiba suka je portrait itam puteh.

Hidup, ada hitam dan ada yang putih.

17 comments:

ezam said...

bila boley berguru dgn JMR nieh...heheh

saypOOL rafhtello said...

single bebas ke mana saje.

::cdot the dot:: said...

cantik la ko amik gambo...mgkin sbb kwn2 ko tuh pun agak ensem..tuh yg gambo nmpk vodue d vast jek..

ŝŐŦĩŷĂ ʷˡͭʱ♥♥ said...

heheheh..
aksi yg sgt menarik..

Mimie.Candy Cane said...

agaknye kalo ade kaum wanita ikut skali,muncul tak gaya2 macam ni bila bergambar? heehhehe

sI tEDI said...

alahai.. comel2 je kawan kamu tu!!

mamai said...

single make simple kan

enyheartsdiamond said...

haha..mer0yan :)

helena's said...

single=bebas..ah tak suke!

farhana said...

single mmng best..nak g mana pon xkisah
penceritaan yg menarik..dr gambar yg menarik
especially yg bilal azan 2..kui3

farra-eng said...

adeh..posing2 lak haha

azlina said...

salam jmr...
akk ketawa sampai pecah nak pecah perut tgk aksi2 jmr n the gang..

Didi Nadhirah said...

single pun bebas dok umah sambil lepak seharian

NuNu EeRa said...

single yek?? kire leh msuk line lgi la yek..;p

Aelfi said...

power bebbbb.....story line yang agak mantap!

blogresipi.com said...

Aish, ayat2 macam nk makan nasik minyak dekat dah ni. betui ke Jamar? heheh... psst, nice header :)

En. Nazir said...

bro.. yg itam ptih tu cara la bro..gna nikon ker? mdel pe ni..?