Monday, January 11, 2010

AJL setel!! APa korang rasa??

Anugerah JuaRa Lagu dah Settled!
Aizat - Pergi untuk yang terbaek.
Korang Rasa camner?
Patot ke tak PAtoT?

arghh..aku bukan wartawan hiburan nak mengulas sumer ini.
Tido2..esok Isnin,  Pagi2 ada perhimpunan. Buhsannyer dengar guru besar berucap.
Mesti adik-adik yang berdansa ngan Aizat tak terbangun g assemly nih...

N.I.T.E 1Malaysia!!!

17 comments:

T.u.Y.a said...

Aizat deserve it..keputusan yang memuaskan..heheheh..dah mcm pengkritik tetap lak aih..

confirm esok perhimpunan busan!!!setiap Isnin,memang membosankan..

amirah said...

rasa bahagia..hhe..
xda la x asa ap pon
xkesahla dia mng

JMR said...

tuya : heheh..pergi la aizat men jauh2 pasnih..esok perhimpunan kena dok dpn ma..pengawas kan:-p

JMR said...

amirah : wah..siap rasa bhgia tu..tang mana ek?;-p

qiko said...

He deserved to win. Dia ada bakat tersendiri. :)

ezam said...

siti & lan pemenang persembahan terbaekkkk~

hami asraff said...

silalah memberi komen terhadap ulasan AJL di blog saya pula. terima kasih.

Redz da Tsar said...

Entah la... Aku memang tak reti sangat muzika nie, tapi aku rasa macam ada lagu lain je yang patut menang...

jane said...

fikrkan dr susut lain...
adakah mereka solat???

sy cuba fikir sudt positif tp minda sy tak leh nk brapa trima ..

red crpet pukul bape??
mekap start kul bape????

org masuk dlm stadium kul bape??

renung2kn;)

p/s: tbe2 sy trfikir ni..huu

apapun, aizat desrve it..
his song is unique n simple..

~0~ said...

tahniah la wat yg menang..

~0~ said...

tahniah la wat yg menang..

saypOOL rafhtello said...

budak-budak tu dapat cuti..

JMR said...

saypool: mana ko tau dpt cuti? ko cikgu disiplin diorg ek?hehehe

oranglidi said...

PATUT MENANG,

Along25 said...

tadi ada member kata tak patot... macam ada politik AJL hahahahahahha! along tatau sbb tak tgk heheheheheh!

[s][u][e][h][a][n][n] said...

happy...walaupun x dapat tgk kat stadium tapi dapat gak tgk rehearsal ajl...hahhahahah keputusan best :)

CintamaniszLite said...

ha'ah laa mmg dasat gilak...

dorang punya persembahan sorang2 gempak2. Idea2 baru yg best. Ada yg mula start nyanyi dari belakang pintu stadium, ada yg penyanyi latar nyanyi kat kerusi penonton seolah2 penonton sama2 nyanyi ngan dia..

Akim ngan Hafiz pun...suara mcm dlm cd..

Yuna pun sgt bersahaja tetapi bertenaga..

Semuanya best laa..

Cuma kalo persembahan tunggu result tu..sepatutnya lepas Search...soh ler grup rap dulu2 mcm 4u2c ke...KRU sendiri ke..wat persembahan jugak...