Friday, January 15, 2010

Adnan Sempit - pecah perut tersembelit.


"Di mana ada kemahuan, di situ ada highway..."
"Kisahnya bermula dengan 'chikaro'...."
"I dont want banana fruit two time..."
etc.

Tak leh blah aku tingat skrip si Sam@Adnan dlm 'Adnan Sempit'. Citer Ahmad Idham memang sempoi. Leh wat gua ketawa sampai nak tersembelit. Sam nyer lagak mat rempit memang sempoi. Lawak bersahaja. Ko ngah sedih, ada masalah pon leh tergelak sampai lupa masalah. Cara sampai speaking omputeh ngn direct translation memang tak leh blah. hahaha...sakit perut weih..Aku dah layan tadi..Tak guna gak aku nak citer panjang, korang korek tabung, beli tiket barang sekeping dua, pastu layan gelak beb! Setel problem.

13 comments:

mie said...

itu la!!!!
ms aku tgk iklan pun dh best dh....
xbleh jadi ni...
kn serang panggung la lps ni...
hehheee

mie said...
This comment has been removed by the author.
aisha wUtevA!! said...

wwaaahhh, cepatnye tengok.
kite plan esok maw p tengok citer nih.
waaahhh, x sabar maw esok. geez~

BuLaN iTu aKu said...

la... tak sempat nak tengok dah,,
wawawawa sedih...
dulu tengok dia punye promo best gila

G said...

korg memg hantu wayang.. baru sehari kuar tiket korg dah ade. up-2-date

T.u.Y.a said...

Tuya tengok The making Of nye..
memang lawak cipan..
mcm2 gelagat..

::cdot the dot:: said...

ye ke? aku nak tgk r jap lg..aku tipon opis ckp mc, tetiba ble plak lyn adan ni..matik aku klu opismet nmpk aku nti...

mamai said...

hmm perlukan saya terjah panggung esok hari

~0~ said...

ok...nanti aku gi layan

[s][u][e][h][a][n][n] said...

ramai owg cakap klakar nih...kna tgk ni huhuhuh

PEJUANG KESENIAN EXTREME said...

Betul ke best...aq nak tengok la macam ni...

oh nada said...

aku nak tengokkk..ngaa~~

..izza.. said...

mmg tergelak smpai sembelit...lawak semppoi...sam mmg best