Thursday, December 31, 2009

Last day of 2009..SO???

Skali lagi, hari ini adalah 31 Disember..every year ada je 31 Disember..sama jer. yang berubahnya tahun di belakangnya. Kalo setahun yang lepas, 31 Disember 2008, tahun ni jadi 31 Disember 2009. Semua orang berbicara pasal azam tahun baru. Selama aku hidop ni, masuk je bulan 12, ramai la yang sibuk dok cakap pasal azam tahun baru. Masuk bln Jan, kurang dah cakap pasal azam nih. Masuk je bulan Feb, Mac dan seterusnya, jangan harapla nak cakap pasal azam2 ni. Tol X?

Aku lak, kalo orang tanya pasal azam ni, aku kan jawab ' nak completekan azam2 yang sebelum nih..' ..Dan penat asik nak kena bwt azam tahun baru je. Yang sebelum ni pon, ada g yang tak terlaksana. Maybe bagi aku, aku akan renew azam tahun baru dalam masa 3tahun skali. Yela kan, azam nak pakai Ferrari Spyder pon tak tercapai g, nak beristeri pon xterlaksana lagi, apatah lagi nak berbini 2,3 atau pon 4..hikhik..Tapi aku berpuas hati ngan apa yang dah aku bwt utk 2009. Merangkumi pelbagai bidang dan pelbagai aspek. Kepuasan aku terletak pada usaha, bukan pada hasil. Hasil yang terbaik adalah bonus kepada usaha aku yang terbaek semestinya.

Untuk 2009, banyak kenangan manis dan pahit yang aku dah create. I LOVE IT !!..dan semua kenangan2 tu aku abadikan dalam photo. Bila tgk2 bali folder dari January2009 sampai December2009, rasa cam sekejap je masa berlalu. Banyak yang telah aku lalui, ramai yang telah aku kenali. Dan banyak gak kawan2 skolah luh yang stat dah beranak pinak, berumahtangga tu standard la usia gini, cuma yang tambah cawangan je belum dgr lagi..hikhik

Watve happened, THANX 2009 and welcome 2010. Semoga JMR aku terus berjuang dalam arenanya yang tersendiri. Do pray for my success. TQ


JMR

5 comments:

♣ haNie ♣ said...

eh. ckp jgk.
tp azam supardi la. mohd azam ke..

hehehe

slmt tahun baru JMR..

niesz said...

huhu..niesz ni suke wat azam x xsemue pon tercapai..ade yg tercapai lgsung..hahaha..

eemm...awk bile lak nk berumah tngga..asyik tgk org lain kawen je..hihi..

Wanie-san said...

Selamat Tahun Baru JMR..hope tahun 2010 bakal lebh b'makna tuk JMR...=]

miss izan said...

happy new year ;)

saypOOL rafhtello said...

impian aku 2010 nak ada dslr sendiri..=)