Thursday, December 24, 2009

Ketahuilah Wanita, Lelaki Teransang 30 Kali Sehari

Berkenaan syahwat lelaki ini, saya berpendapat kebanyakan perempuan tidak memahaminya. Ini kerana perempuan dan lelaki tidak sama dari segi biologi keinginannya. Lelaki mudah saja naik syahwatnya sedangkan perempuan tidak. Kebanyakan perempuan ingat lelaki macam dia. Itu tidak benar sama sekali.

Seorang rakan saya memberitahu, satu kajian mendapati lelaki terangsang secara puratanya sebanyak 30 kali sehari. Ini sudah semula jadi. Bukan dibuat-buat. Jadi bukan sesuatu luar biasa jika lelaki naik syahwatnya jika melihat aurat perempuan.
Itu normal. Jadi untuk selamat dunia akhirat, lelaki dan perempuan wajib jaga aurat masing-masing. Ikut saranan al-Quran dan hadis. Tafsiran ajaran al-Quran dan hadis disampaikan oleh ilmuan agama seperti khatib Jumaat itu.

Lelaki dan perempuan ikut saja panduan al-Quran dan hadis jika mahu selamat. Jangan mahu dibantah hukum-hakam agama. HENDAK SERIBU DAYA..TAKNAK SERIBU DALIH….. PANDAI-PANDAI LAH NANTI MENJAWAB DAN BERDALIH DIHADAPAN ALLAH….Tak takut ker???

Saya perhatikan sekarang ini ramai perempuan bertudung. Alhamdulillah. Tetapi yang tidak sedapnya, semakin ramai wanita bertudung tetapi tidak menutup bahagian sensitif.
Lepas tu, disalahkan pula lelaki mata keranjang…Lelaki buaya darat…Lelaki mengganggu..Lelaki sexual harashment…..Sape suruh buat-buat suara manja?? Sape suruh ??? Sapa suruh telanjang dikhalayak ramai??? Akhir zaman, wanita berpakaian, tetapi hakikatnya mereka berbogel….Sape yang cakap tu??


**dipetik dri site rileks.info







15 comments:

saypOOL rafhtello said...

terangsang aku baca..hahaha

Kejora =) said...

Ooooo....
no komen...

JMR said...

saypool:giler cpt terangsang ko nih..hahaha

JMR said...

kejra : hehhehehe..btol kn?

[s][u][e][h][a][n][n] said...

aduh..kna tgk balik diri sendiri nih...sob sob sob

nURmALa mAZLan said...

aduh!!! betul ke??

nursarah87 said...

uhuu...

sHaH said...

aku baru lepas....





























makan...

bukan tu la..
hahahha..

NUNU EERA said...

owh..g2..again..
my comment is no comment..

miSs s!v said...

bengong komen epul
hahaha

suare aku mcm bapok.
try la call.
agagagagaa

JMR said...

saypool bengong ke siv?hahah

JMR said...

eera: no komen jer>hahah

JMR said...

nurmala : btol kot..tp taknah wt research g..hikhik

sophie said...

30 kali? w0w..statistik yg menakjubkan..hehehe

JMR said...

sophie : ntah btol ntah tak tuh..hahaha