Tuesday, December 29, 2009

Cara berjimak untuk Korang..

hahaha..takleh blah tajuk entry tu. Tak kisah la pape. Nak kata censored ke tak ke, ada JMR kesah?..benda ni kan ilmu gak kan. Eleh, bwt2 malu nak baca lak, sememangnya kenyataan memang sumer kena tahu. Apa dia?..ni ha....

CARA BERJIMAK MENGIKUT ISLAM

Masa berjimak untuk mendapatkan Zuriat Sempurna Sabda Rasullah s.a.w. "Wahai Ali ! Peliharalah wasiatku ini sebagaimana aku telah memeliharanya dari Jibril a.s"

1. Jangan berjimak di bawah pohon kayu yang berbuah. Jika Allah mengurniakan anak ia akan menjadi seorang tukang sebat atau ketua yang bengis.
2. Jangan berjimak antara azan dan iqmah. Jika Allah mengurniakan anak ia akan menjadi seorang yang suka menumpahkan darah.
3. Jangan berjimak jika isteri sedang hamil melainkan kedua-dua suami dan isteri berwuduk. Jika Allah mengurniakan anak ia akan menjadi seorang yang buta hati dan bakhil tangan.
4. Jangan berjimak pada pertengahan nifsu syaban. Jika Allah mengurniakan anak ia akan mempunyai tanda pada yang jelek pada muka dan rambutnya.
5. Jangan berjimak pada akhir bulan (tinggal 2 hari). Jika dikurniakan anak ia akan menjadi seorang yang suka meminta-minta.
6. Jangan berjimak semasa syahwat terhadap saudara perempuan (adik ipar). Jika allah mengurniakan anak ia akan menjadi penolong dan pembantu kepada orang yang zalim, pada tanganya membuat kebinasaan kepada banyak manusia.
7. Jangan berjimak dengan isterimu di atas loteng. Jika allah mengurniakan anak, nanti anak itu menjadi seorang munafiq, pelampau yang melewati batas.
8. Jangan berjimak dengan isterimu pada malam kamu hendak keluar bermusafir. Jika Allah mengurniakan anak ia akan membelanjakan harta pada jalan yang tidak haq.
9. Jangan berjimak dengan isterimu bila kamu keluar bermusafir dalam tempoh tiga hari tiga malam. Jika Allah mengurniakan anak ia akan menjadi pembantu kepada setiap orang yang zalim.
10. Jangan berjimak dengan isterimu pada awal malam (sebelum isyak). Jika allah mengurniakan anak ia akan menjadi seorang yang ahli sihir, songlap dan menghendaki dunia daripada akhirat.



**sumer leh baca ye.takde maknanya aku nak kategorikan 18sx..hikhik**

14 comments:

~ ReD ~ said...

habis tu...time bilanya???hehe

niesz said...

emm....niesz xtau lak jimak ni ade ms nyer kan..emm..xpe2...lum ms nyer pon lagi..ehe...tp bile ye ms yg sesuai..huhu...nk tau tuk mase depan..

NUNU EERA said...

oit..ni lgi la da xde kje..hehe..
bca psl is3 curg tpi kua n3 jimak..
aduyai..

Kejora =) said...

yg aku tau malam jumaat je..
hahahahhhaha

helena's said...

info yg baik.bile leh jimak ne.oh lambat lagi..hehe

miss izan said...

next entry is "masa yang afdal untuk berjimak!" ;P

JMR said...

lorr..nak gak tu time bila..t next entry..nak letak td, tp cam pjg jer..hahahah

JMR said...

niesz..ni ilmu nih..nnt nk kn tao gk per

JMR said...

nunu: ni slh satu kije gk nih..menyebarkan ilmu..x gitu..hikhik

JMR said...

kejora..mlm jumaat tu ak dh lama tau..masa kecik2 g.hahah

Redz da Tsar said...

Ini bersumberkan hadis yang mana yerk?

saypOOL rafhtello said...

nanti aku amalkan..haha

sHaH said...

thanks for the info..

(aku budak lagi.. hehehe..)

Aminah said...

yup...untuk elakkn dpt ank yg xseptutny