Saturday, November 21, 2009

Kadang2 kita perlukan perubahan kan?

Hidup kadang2 perlukan perubahan. Perubahan untuk menghargai satu peluang. Peluang yang mungkin menjanjikan kemenangan. Takde perubahan, takde la kemajuan. Tol X? Yela kan, kalo still berdiri kt tempat yg sama, mustahil akan terus maju ke depan. Maju ke depan ye..takde istilah maju ke belakang. Perubahan bererti mengambil risiko utk berjaya atau 'FAIL'. Dare To Fail utk melakukan perubahan. Mungkin ke arah kebaikan atau pon kejahatan. Ahakz..manade org berubah ke arah negatif maa..YUP, exactly! Orang yang sedar diri sahaja akan melakukan perubahan, maknanya kalo salah, dia cuba betolkan salahnya. Kalo jahat sebelum ,berubah untuk jadi baik selepas. So, kalo yg baik jadi jahat, positif ke negatif, tu bukan 'PERUBAHAN' namanya, itu 'TERUBAH'. Sudah menjadi lumrah manusia utk melakukan 'PERUBAHAN' menjadi seorang yg lebih baik, tapi ada gak manusia tanpa sedar 'TERUBAH' menjadi yg lebih buruk...Betol x??????????....



ahakzzz...so utk PERUBAHAN minggu nih, selepas Phobia2 & 2012, JMR tlh melakukan 1 perubahan selaku ahli VIP GSC, selepas 2 citer yg serius itu, semlm JMR layan Senario The Movie Episod 2 Beach Boys (pjg giler tajuk..uikss)..layan lor lawak diorg..release pala otak utk minggu nih..hikhikh..chow!

2 comments:

Wanie-san said...

owh!dah kuar ke cite senario 2??bile la nak g panggung ni..

perubahan kepada yg lebh baek amat memerlukan komitmen yg tinggi..syaitan xpenah jemu m'hasut manusia..aish...

ClickView said...

WANIE: dah kuar semlm..btol tu..setan byk sgt nih..tak nah penat menghasut kt kan..:-0