Sunday, November 8, 2009

CUCI the musical

CUCI the musical?..ptot ke g tgk? Rasa mcm malas2 nak g tgk. Tapi coz dah janji ngn some1, layankan ajer. 'Im a man with my words'. Dah le tiket disponsor. Tu yg lagi besh tu..hikhik..Thanx u!..JMR teman cik nn, or cik nn teman JMR???
Yup, kalo tak pasal si Afdlin yg ade dlm teater ni, tak g tgk gk kot. Coz JMR peminat dia. Dan dia pon peminat JMR..opsss....So far, hasil karya dia taknah mengecewakan. Mmg teater ni ada kelas tersendiri..dekat2 3jam dlm hall tu, tak kering gusi aku ngn cik Nn. Ade je scene2 yg lawak. Gaya Hans, Afdlin, Awie & AC yg takleh blah. Pecah perut gue!!tambah lak ngan lakonan adibah nor yg sehabis sempoi. Gelak2 pon, ade moral of the story dlm teater ni. So, kiranya takde la membuang masa sgt tgk teater2gini. Dalam gelak ada ilmu. Tapi cam ilang je sumer ilmu tu coz gelak lebih. Teringat aksi si Hans terlompat2 smbil petik jari nak jawab soalan. So cute!!hahaha..korang patot tgk meyh..Tapi..arini dah last day kan???so takde rejeki la sesapa yg tak kesempatan lg tu ya..Seb baik rejeki aku ade..HAVE a NICE DAY!!

**Vanidah Imran jadik mak merah..sumer prop&costumes cam merah je sumer. Tapi tetap cun!!




::JMRsapanaktemantgkteaterNatrah???::

No comments: