Wednesday, August 5, 2009

RESEARCH


Adush..last minit plan. Kena follow bebudak g wat research kt PERKIM Jln Ipon. Seb baik aku takde appointment ngan sapa2 petang ni. So layankan aje diorang. IB lak tak sihat, so im ur driver to get there. My pleasure!
ahakz..
2hrs discussion ngan PIC PERKIM. Thanx God. Kerjasama bagus dari diorang. Macam ni la baru pertubuhan kebajikan, xde diskriminasi dalam memberi servis. Thumb up to Ustaz Nik! Sangat berpuas hati ngan penerangan pasal gejala murtad esp di kalangan professional & student IPT kt mesia. Memang melegakan aku. Coz pasni takde sapa nak kaco time free aku.hikhik..Dah le rini patot ade discussion ngan Pn.Shariah. Dia lak meeting lelama. So aku dengan kuasa veto, aku cancelkan aje coz dah nak gerak ke Jln Ipoh..hahah..c u tomorrow lak! SOrry ya..
Tapi pelik gak rini, even semalam tido lewat, tp badan aku quite ok!
Tak ngantuk & Tak penat sgt.
Naper erk?
ala kalo ngantok, i'll text 'dia'..'Dia' knows how to make me tak ngantuk.
Thanx again!!!
ATAU
Maybe keKICKan nescafe homemade yang aku bwt pagi td. Tido 4jam, tapi tak ngantuk sampai skng nih (now 7.24pm). N now im preparing to meet up somebody. Planning to have muvee@ OU.
Alamak..tak mandi lagi...uish..perlu ke aku mandi?..perlu la ngok. Kang berbau la. Tak pasal2 kena perli2..hahahaa...chow
I'm waiting!!! C ya!!

2 comments:

mrs.ajak said...

coofemate ke tongkat ali??
len mcam je segor nyer..

Precious said...

Wuihh ... patut ler ada satu macam bau dr tadi bila masuk ke sini ... dah mandi? hiks!