Thursday, August 27, 2009

Hey Ladies

1st day pose kt kg, mmg sronok.
At least lagi sonok dr KL..hahaha.
Suasana pon lain, paling kurang anak mata ni terjamin selamat dari dosa2kecil.
Abeskan sikit masa pagi aku kt umah nenek.

Temani kesunyian nek aku yg baru kehilangan peberet atok aku.

Petang lak, baru la anak mata aku dijamu ngan suasana bazar Ramadhan @Kota Putera.

Nice place, nice food, nice gurl..adoisshh dugaan untuk anak mata hitam aku ni.

Plus, bila aku ngan si Wafi, memang mulut takleh benti nak komen tu,komen ni.
Wahh..perfectionist sgt kah kamo?
Sampaikan aku kena jawab charateristic gerai pilihan aku.

Adoyaii..janji halal
(ada jual babi kt bazar ramadhan kerrrr??) & sedap.
OTW back..kami berdialog.

Dah jadi adat, ada problem once mesti kami kongsi.

Dah namanya childhood fren.

Shocked!

He's got the same problem with me.

Frankly, awal pagi(pas sahur) aku quite tensen ngn statement 1 gurl.
Dia tak kenal aku kah?..
Atao saje mencari alasan untuk membangkitkan nafsu fobia aku?

Come on la..JMR's MIND..be strong!

JMR, ko ada banyak lagi benda yang ko patot pk.
Nape perlu nak pk menda nih?

Just follow the flow & be 'Ada JMR kisah?'

"behind every succesful man, there is a woman"
YUP!
Tepat sesgt, amat penting mempunyai teman hidop yang memahami & memberi sokongan 110%.

If not, usaha untuk mencapai kejayaan akan menjadi lebih sukar.


Irfan Khairi(motivator peberet JMR) pesan:
  • Bagi anda yang merupakan isteri kepada suami yang memburu kejayaan hebat, berikan 110% sokongan!
  • Bagi anda yang merupakan suami kepada isteri yang memburu kejayaan hebat, berikan 110% sokongan! (Walaupun keadaan ini agak sukar bagi sesetengah kaum lelaki)
  • Bagi anda yang masih bujang trang-tang-tang… cari pasangan yang benar-benar memahami matlamat anda yang besar itu. Sekiranya sebelum kahwin x faham… maka, dah kawin nanti pun tetap tak faham-faham ;)
So, korang sumer. Berilah sokongan kepada pasangan hidup anda. Bukan sokongan ala kadar sahaja, tetapi 110% sokongan dengan penuh keghairahan (passion) ;) Baru la pasangan hidup kita takkan gagal…


**To you : Thanx for the smile maker & miz ya'**


JMR: Kena tido awal ni, esok nk g KB. Shopping raya kah?



::J.M.R besut::

10 comments:

{lumut} said...

beruntung si dia itu..
semoga kamu berbahagia..=)

Nedy Nadia said...

sy sentiasa menberikan sokongan...
hehheheh

JMR said...

THANX LUMUT& NADIA..

Cutiesifa said...

sokongan dr org tersyg mmg amat diharap dan dihargai.if kita kata x boleh buat but si dia kata boleh, still kt leh buat sebenarnya dgn dorongan dr si dia..semoga kamu dan si dia berbahagia :)

g survey dulu brg2 nak raya, dekat raya nanti baru beli.murah sikit..hehe

TEDDY said...

erm..ank mata u bkn coklat ke??
ke gmbr 2 pki contact lenses??

2 u: u deserved 4 da happiness n miz sum1 2..
JMR: nk ole2 from besut n KB..;p

SUZIE APAI said...

owh...setuju banget! harusberi sokongan senantiasa................

SUZIE APAI said...

chup! kita samer2 aquarius ler? baper ribulan ni dik weih...?

kirana said...

orang laki pon kena paham org pmpn gak
baru aci

cookie devine said...

sabar laa weh.

JMR said...

yup..sabar mode for JMR:-)