Monday, August 24, 2009

Alone mode : 4.03am

" Alone mode:Kembalikanlah semangatku : Kembalikan ketenanganku"

" memoirs: late atok ngan ayah dll @hotspring for his stroke theraphy"

Series, aku ngantuk.
Tapi aku takleh tido.

Atas dasar tanggungjawab & janji.

Plus, gara-gara terlebih tido siang td.

Mata ngantuk minta disorongkan bantal.

Sampai saat ni, hati masih berkira-kira.

Selasa ke Rabu.

Tapi bukan Khamis.

Coz petang Khamis, aku wajib ade di sana.

Co-Director RHB leh bagi masa & amik cuti.

Berstatus & berjawatan sumer leh konfemkan cuti.
Cikgu-cikgi dah tentu cuti, sbb skang memang cuti.

Yg kat area sana, dah tentu cuti, coz Jumaat memang cuti.

Ayah+Umi, dah tentu cuti, coz itu kemestian diorang untuk bercuti.

Yg kat oberC, dan konfem dikenakan balik bercuti untuk kali ini.

Sapa aku yang teragak-agak & berkira-kira untuk sedikit masa ini.

Check jadual, check schedule.

No problem, memang takde masalah, juz kali ini le.

OK.


Decided.Noted.

"Dari Rabu hingga Isnin : I'm not around in Klang Valley mode."

" JMR-miss his family"



"SELAMAT BERPUASA UNTUK HARI KE-3 SUMER!!!"




**yey! leh bebuka umi masak..**
** to you : im waiting for the tempat
special bukak pose**
**okkey**



::J.M.R alone::

12 comments:

MiSs FaiRlaDy JiM said...

al0ne mode...=p ngantuks

♥ayudeadwish♥ said...

jgn la waiting je tempat berbuka pose.. blanje ar sekali..hahaha

iryani said...

selamat berpuasa.. :)

JMR said...

iryani : selamat berpuasa jgk.
ayu : waiting mtk dibelanja..ok x?
jim : lonely gk ek..oo rumate takde ye:-p

░♥si lampu neon♥░ said...

jgn sedey2.! wake up2!

JMR said...

dah bgun la cik neon..pose2 ni tak elok tido lama2..

Redbloodsnow said...

suke giler ngan pic 1st tuh :)

MiSs FaiRlaDy JiM said...

roomaate i balik seminggu sekali jer bilik nie, lain2 hari buat tukar baju, mandi jer..=p

imHepPie said...

bakal cikgi pon ley cuti gak..ngeh3...

anggerek.com said...

mesti berkira2 pasal balik kg ni.

same here, balik kg from 27 Aug - 2 Sept

hey, hey, hey, balik kmpung hati riang

JMR said...

jim : yeke..takpela, asalkan dia bhgia..hikhik
heppie: bakal cikgi pn dh cuti ke
anggerik : wow..lama giler cuti..
red: thanx..full of meaning kan?

gud4nothings said...

huhu..macam superhero je 1st pic tuh..loooike it!!