Sunday, August 30, 2009

Ala..dah nak balik KL ke?...

Current Mode : J.M.R is in a millions HAPPY mood!

Arghh..dah last day ke?
Cepat lor masa berlalu. Tak puas lagi ni.
Walaupun taktao apa aku buat kt kg nih, tp still kt sini better dr kt KL.
hikhikhik..
Kt kg je aku leh tido smpai ke tghhari.Kalo kt KL, jgn harap le.
Weekend pn tido gitu2 jer.
Ahakz...
On plan, nak bertolak pas berbuka.
Sebelum zohor, sempat lg ke K.Besut cari kopok lekor nak bwk blk KL.
Main blasah je beli, taktao kt mana sedap pon.
Then, nak charge energi punya pasal, pas zohor aku tido bwk ke asar.
Tanpa sebarang gangguan wo!
Memang layan la.
My henpon pon snyp je. Cam paham2 je aku ngh tido.Bagos tol.
Ni yang sayang nih.
Weh, aku rasa aku rindu ko la.Camana nih?
hehehe..

Yup, today is better then yesterday.

Semalam berjaya order my battery grip for my DSLR.
Order ngn Fayu @ Japan.
Cheaper dr beli kt Mesia. Dapat Yen13500!
Termasok servis charge.
Fayu cakap dia convert ngn rate 3.5 . Act 3.7 skang, katanya la kan.
Huh kemut punya adik, ngn abg sndr pon nak berkira ke.
Ok la tu RM472 banding kena RM550++ kalo beli kt Mesia.
He will be @ home on this 10Sept. So raya ni aku akan dapat 2 barang utk aksesori gadjet aku.
Wide lense + battery grip.
Best..best..best..lg best poket aku jadi mangsa.
T nak upgrade ke D200 ke D300 ke lak..
hahahah
Tapi perlu ke sumer tu????
Ada sesapa nak sponsor JMR x??
:-p

my latest gadget!!

Dah 5.28pm, harus bersiap ke umah atok.

Coz skali lg akan berbuka kt sana.
Sumer family belah ayah ade kt sana.
Menu lebih kurang semlm..
Umi ckp request aku untuk ikan bawal percik is APPROVED.
Percik(tak kisah pape) is one of my peberet woo..
To you, sila belajar masak percik okkey!
Thanx sapa yg beli tu.
"Ke nak pujuk aku suh drive the whole journey??"
Tak kisah la, janji kenyang.
Ookkeyyy i'll drive.
Pape pon...
Nyumy..nyummy...
Tak sabar nak berbuka wooo....




::J.M.R i love you::


11 comments:

TEDDY said...

percik is my feberet 2..
tgh blaja msk la ni..;p

miSs siv said...

nak kopok lekor~
=p

Precious said...

Hakupun suker amik gambar tp haku tak derk ler terer. Tengok gambar org lain amik pun haku suker ...
Tapi posing haku tak suker ...

rockmetaller said...

blk kl jgn bwk laju2..=)

mde tu?

camera ke?

kite ni tk reti mde2 ni.tp nk blja.

JMR said...

teddy : thaanx dear..hikhik
mis siv : suka kopok lekor ek..
precious : amik gmbr kena ade mint, mst sume suker..
rock : tu battery grip.bateri tmbhan utk DSLR..mint ade leh je blaja bro..:-)

░♥si lampu neon♥░ said...

aku belum kaya lagi lor..gadget2 ni aku kene tutup mate sket hahaha kalau tak , boleh nangis aku.. hehehe

cookie devine said...

Cik Cookie cadangkan cari sugarmummy utk sponser.ngehngeh

JMR said...

neon : takpe,dh kaya nnt belikan aku iphone ek

cik cookie : mung jadik sugarmummy aku bley?:-phahahah

MiSs FaiRlaDy JiM said...

singgah umah 98 tolong drop us some ole2...=p

AkuAyie said...

samat berbuke dude

JMR said...

jim : dah pass ole2..
ayie : thanx dude..photog ker?;-)