Friday, July 24, 2009

Mencari Jodoh Ver.1





Nama : Hayazi bin Rosli
Umur : 23 Thn
Status : Single
Alamat : Gombak Setia ( ask for detail)
No hp : 012-354**** (ask for detail )
Emel : cap_69town@yahoo.com
Mode : Mencari Teman Wanita Sejati








Salam sumer...haa..utk n3 nih, memba aku lak mintak tolong promote himself dlm blog nih. Promote utk mencari teman yang boleh dipanggil teman. Teman sejati ala2 gitu..Aku dah kenal mamat ni aroung 2yrs. Overall okey le, ala2 sopan gitu. So andaikata ada jodoh gurl luar sana ngn dia, insyaAllah life korg akn bhgia. Kalo x bahgia, jgn salahkan aku lak, salahkan dia la..hahaha..1 perkara lg, yang aku tao, dia ni terer masak. Boleyla dgn lidah aku yang agk cerewet nih..(cerewet ker???)..ok girlz....kat atas tu ade detail psl mamat ni. Kalo nak berkenalan leh la anto resume ko emel tu, xpon kontek je aku..check it out!

**sekadar menolong, sekadar memberi peluang- bkn aku saje2 tao, dia yg mintak nih.TQ




2 comments:

DIK AN said...

Maaf, awek saya sudah berpunya.

Apa kejadah?

Hahaha!

JMR said...

hahaha..kejadahnya nyer nak bg awek sndr kan?.