Friday, July 31, 2009

IM OKKEY.........


Yeha.I'm back!! lately agak bz ngn kije2 yang ntah pape. Last 2days aku de compose ala2 lirik lagu and post kt fesbuk&blog. Best2 coz ramai yang komen. Ada yg ckp sedeh la, terharu la, terbaek la dll lg. Tapi kan, act time aku create benda tu, spontan je, amik feel sket, datang idea, then jari2 terus menari atas keyboard. Memang feeling. Maybe macam ni la agaknya rasa songwriter. Puas hati! Nak2 bile pendengar bagi pandangan macam2. Nak jadi songwriter le gini nanti..hahahha..engineer cum songwriter..sesyuai kerrR????
angah ngh bikin kecoh
Ok2..close topic bout songwriter. Bukak topik baru. Nak ngumpat pasal jiran, tau x, aritu tetiba tak semena2, jiran blkg umah kami ni dtg serang & membebel. Siap kol memba2 suh datang.Ko pk ko je ade membe gaduh ye syg?!!? Kesnyer sbb apa tao?Dia tuduh kitorg yg curik besi penutup longkang kt umah dia.Come on la woi, kejadahnya kitorg nak curik menatang tu?..miskin sgt kah kami?drug addict kah kami?iskh2..siap mamat tu gi kecoh2 kat jiran2 lain. Apa la yg dia tak puas ati. baru 1st month dok cni dah kena gini..aiehh...nak je aku sekeh2 mamat tu, tapi kecian lak kt bini dia yg ngat sarat pregnant..huhuh..dh tao bini pregnant, lagi mao maki2 org. Seb baik jijul ade snap pic masa mula2 masok umah ni. Pe lg, trus diam la mamat poyo tu.Then bila dh tao diri tu kantoi, leh lak wt muka x malu, siap nak join kitorg men takraw sama2..huh..mcm rafi la ko nih..!opss...terlebeh sudeyh...:-p
JMR & DikDoan @ Ampang OTWC
ok..sepanjang minggu ni gak aku banyak abeskan masa ngn some1. Maybe sebab aku perlu temannya atao mmg aku suka temannya. Sebab maybe gk, dia pon suka aku temannya atao mmg dia perlukan aku utk temaninya..woit, apa ni..pape jela..janji dia SMILE & happy sokmo. Really love ur smile!!
Jijul-pencinta cendol
Untuk minggu ni gak, aku try abeskan masa sebanyak mungkin ngn bdk2 umah. Yela, b4 this pn, even nk dinner ngn diorg pn agk limit masa. But this week, DONE! Sempt gak lunch,dinner dine-in & dine-out ngn diorg. Best! Coz diorang ni mmg kelakor. Nak2 ngn lawak2 pondan wpon diorg bkn lembut not even gay.hahaha. Korg mmg sempoi la!
cendol OTK
Arini dah jemat, i got a lot of work to. Sumer penting2!For my future & for my leisure.hehe..Tapi pressure gk la, nak2 bab nk kena deal ngn orang. Bkn senang wo. Lain la kalo nak kena deal ngn robot ke, mesin fotostat ke, mmg seng la. Tp kalo deal ngn org, mcm2 ragam..Kdg2 kena men taktik kotor pn ade gak, wat to do...hm...
Taktik pe ek???Tentang pe ek???Nak tao?korg igt aku nak bgtao ker??..hahahah.....
ady & hayazi ngh ngumpatsuapan manja ke Cargon.manja ke?hahah

2 comments:

DIK AN said...

SONGWRITER???? Eh, jom collaborate? Serius nih!

daniadanis said...

songwriter cum photographer..darah seni sedang mengalir..kuikui..