Tuesday, June 16, 2009

Nape 'WellPlanning' tu penting?

wellplanning?..atau perangcangan yg bagos..naper ianya penting
erm..for me, a good manager is someone yg bley manage sesuatu benda seeloknye till the end
ni tidak, mula2 plan lain, last2 jadik lain
lg trok, kalo situasi lg terok or maklumat sbnr tak smpai kat org lain
hehe..ak act ngh bengang
mmber punya pasal la
at first ak plan nak menyewa umah sewa ngn memba lain
tp disebbkan ade memba nk sewa ngn geng lain
so ak follor kan ajer
lagi trok terpksan korbankan memba lain sbb memba nih
huh
last lain lak yg jadi
maklumla umah kt gombak,bkn sumer ade 4bilik
ni diorg plan nak carik yg 4bilik
mmg haram susah nak dpt le
last2 ni br nak bgtau ngn ak takleh cari
lg trok
geng ak kena pisahkn dr geng diorg
huh..ni yg ak xgemar ni
kategori dh nyusahkan org la gini
nak taknak ak terpaksa pentingkan diri sendiri luh
terpaksa la ak kontek membe yg ada ruang utk aku..hehe
kontek punya kontek
last2 ak dpt gk memba nih
Zul..tenkiu la erk..takde pala ak berserabut dok pk psl umh ni lagi
kira ok la..sewa pon x mahal sgt..
hah ni gmbr umah br nnt(wpon dh nmpk lama0
layan aje la..hope everything goona be okey nnt..:-)







No comments: