Friday, June 19, 2009

Backstabber??



backstab/tikam belakang?

perlu ke ada lg game gini?
perlu ke di dpn kite muka penuh cahaya keimanan?

belakang2 terserlah kecelakaanmu?

last nite 1am one of my best fren called cakap psl sorg memba ni
konon2 owner 1 compny

ak dh perasan lama dah perangai bdk nih
dpn2 ckp cam tok bilal
blakang2 cakap mcm bapak ayam
kesnyer memba ak ni bdk kelantan

bapak ayam ni lak bdk selangor or key el lah kononnyer
kalo xnak jd hauzmate, ckp la awal2
jgn dok ngata kot blkg n bg mcm2 alasan
supaya bdk ni takleh join umah dia

nyaknyer org lain woo
ikot hati aku mau je sekeh pala pusing 180 bdk nih
sabor je la sakit gk ati dgr citer memba ak
u nih
sabor..sabor..sabor..

6 comments:

ayong said...

aish, susah kan jadi camtu?

penah kena,
baru je.

mmg sakit hati sgt!

at last give up, then kwn yg lain ajk dok serumah, and its much much betta!

ada hikmah semuanya tuu
:)

JMR said...

ADE LE HIKMAH NYER TU
SAME TO ME B4 NIH..:-(

Anggerek said...

sabarr...sabarrrr....

ada ubi ada batas....

oNe aIMaN mAhMoOd said...

sabor ye bro..
meh aku tlg sekeh itu org..
wpon aku xtau makhluk mn kah itew..=)

JMR said...

bgos..tlg sekeh sket aiman...:_0

oNe aIMaN mAhMoOd said...

haha..
arap makhluk itew aku x knal..
klo x,mati aku kne sekeh balik..